Primul lucru cand un client intra intr-o camera de hotel este sa isi lase bagajul si sa faca turul camerei. Iar baia este primul loc pe care il viziteaza pentru a vedea in ce stare e si ce produse cosmetice hoteliere ofera. De multe ori clientii eticheteaza hotelul si reputatia acestuia in functie de ce vad in baie.
De aceea este important sa alegeti produse de calitate buna pentru a face o impresie de neuitat oaspetilor.
Iata cateva ponturi si idei in acest sens:
Tipuri de produse
Puteti alege ingrijirea din cap pana in picioare, fiind disponibile diverse tipuri de produse pentru folosire unica de tipul: gel de dus, sampon, balsam pentru par, lotiune pentru corp, servetele umede.
Sapun lichid sau solid
Sapunul solid: are avantajul de a fi economic, contine glicerina sau alte ingrediente care hranesc pielea, de obicei fara parfum pregnant, dar care elimina cu succes bacteriile.
Sapunul lichid: este hidratant si disponibil in diverse arome, usor de folosit, permite o aplicare optima, insa de obicei este mai scump si necesita o cantitate mai mare.
Parfumuri si arome disponibile
Oferiti o rutina relaxanta oaspetilor, alegand arome neutre si nu foarte evidente, cu rol calmant, care sa ii faca sa doarma bine si sa se trezeasca plini de energie. De obicei fiecare linie de produse are arome de tipul:
–ulei de argan: este bogat in vitamina E care hidrateaza pielea si unghiile.
– ceai verde: care ofera multiple beneficii pentru piele, o calmeaza si previne imbatranirea.
– ulei de santal: folosit de mai bine de 4000 ani, fiind considerat o aroma exotica.
– lemn de cedru: cu beneficii uimitoare asupra pielii si parului.
– menta: cu proprietati energizante si de stimulare a circulatiei sanguine.
In momentul alegerii produselor hoteliere, este important sa considerati posibilele alergii. Deci puteti opta si pentru produse hipo-alergenice, sau puteti pune la dispozitie pentru a fi la cererea oaspetilor.
Alegerea produselor cosmetice hoteliere nu este intotdeauna usoara.
Pentru a decide care sunt companiile producatoare potrivite pentru afacerea d-voastra este bine sa tineti cont de:
–Calitatea produselor: aici ar trebui sa fie usor, companiile care ofera calitate sunt cunoscute de la distanta. Pentru ca de cele mai multe ori vizitatorii se plang si acest lucru se vede si in recenzii. O singura experienta neplacuta este suficienta pentru a afecta reputatia hotelului.
–Cunoasterea tipologiei de vizitatori: daca nu cunoasteti nevoile vizitatorilor cei mai frecventi, va fi dificil de indeplinit nevoile acestora. Ca manageri este important sa va adresati mereu urmatoarele intrebari: Ce valorizeaza oaspetii? La ce costuri? Care vor fi efectele pe termen lung ale utilizarii acestor produse?
– A oferi valoare: trebuie sa fie in centrul preocuparii d-voastra. Pentru ca de cele mai multe ori se face o asociere intre hotel si produsele hoteliere folosite. Fiecare are o definitie diferita a valorii, de aceea este bine sa stabiliti ce este important pt afacerea d-voastra.
–Prioritate pentru nevoile oaspetilor: sacrificiul calitatii datorita pretului nu merita de cele mai multe ori. Poate conduce la o mica economisire, dar pe termen lung aceste alegeri vor costa mai mult decat acei bani economisiti. Vizitatorii merita ce este mai bun pentru a ramane cu impresia unei experiente placute in hotelul d-voastra si a reveni sau a recomanda si altora.
Pentru a alege cele mai bune produse hoteliere, incercati sa va puneti in pielea oaspetilor.
O idee demna de apreciat poate fi a cumpara de la producatori locali mai ales daca primiti oaspeti din strainatate.